Р І Ш Е Н Н Я ( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
про обрання лічильної комісії
Заслухавши пропозицію селищного голови Купраша А.О. про обрання лічильної комісії, відповідно до закону «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА:
Затвердити лічильну комісію в кількості 2 осіб:
Голова лічильної комісії: Салім Ірина Петрівна – депутат селищної ради виборчого округу № 14;
Члени лічильної комісії: Галака Оксана Михайлівна – депутат селищної ради виборчого округу № 5.
Селищний голова А.О. Купраш
смт Бабинці
№ 01-28-VII
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Про затвердження порядку денного
Заслухавши порядок денний позачергової 28 сесії сьомого скликання Бабинецької селищної ради, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА:
Затвердити такий порядок денний позачергової 28 сесії сьомого скликання.
Селищний голова А.О. Купраш
смт Бабинці
№ 02-28-VII
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Пропозиція селищного голови Купраша А.О.
розглядати першим питанням з порядку денного
питання № 9 «Про розгляд заяви депутата виборчого
округу № 7 Євтушенка Андрія Дмитровича»
Заслухавши Пропозицію селищного голови Купраша А.О. розглядати першим питанням з порядку денного «Про розгляд заяви депутата виборчого округу № 7 Євтушенка Андрія Дмитровича», відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА:
Розглядати першим питанням з порядку денного «Про розгляд заяви депутата виборчого округу № 7 Євтушенка Андрія Дмитровича».
Селищний голова А.О. Купраш
смт Бабинці
№ 03-28-VII
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Про дострокове припинення повноважень
депутата Бабинецької селищної ради сьомого
скликання Євтушенка Андрія Дмитровича
Заслухавши заяву депутата виборчого округу № 7 Євтушенка Андрія Дмитровича про дострокове припинення повноважень депутата Бабинецької селищної ради 7 скликання, відповідно до пункту 14 частини 1 статті 26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись підпунктом 2 частини 2 статті 5 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Достроково припинити повноваження депутата виборчого округу № 7 Бабинецької селищної ради 7 скликання Євтушенка Андрія Дмитровича у зв’язку з його особистою заявою про складення ним депутатських повноважень.
2. Дане рішення направити до Бабинецької виборчої комісії.
3. Оприлюднити дане рішення на сторінці офіційного веб-сайту Бабинецької селищної ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності та етики, законності та охорони громадського порядку.
Селищний голова А.О. Купраш
смт Бабинці
№ 04-28-VII
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Про затвердження місцевої «Програми з фінансування
видатків на реєстрацію речового права на об’єкти
комунальної власності на 2018-2019 роки»
Розглянувши Програму з фінансування видатків на реєстрацію речового права на об’єкти комунальної власності на 2018-2019 роки».
З метою реєстрації речового права на об’єкти комунальної власності Бабинецької селищної ради на підставі Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 17.10.2013 № 868, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити місцеву Програму з фінансування видатків на реєстрацію речового права на об’єкти комунальної власності на 2018-2019 роки (далі – Програма) (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, законності та охорони громадського порядку бюджету, та постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.
Селищний голова А.О. Купраш
смт Бабинці
№ 05-28-VII
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Про затвердження робочого проекту «Капітальний
ремонт щодо покращення енергозбереження
одноповерхової будівлі Бабинецького дошкільного
навчального закладу (ясла- садка) №8 «Світлячок»,
за адресою: Київська область, Бородянський район,
смт. Бабинці, вул.Травнева, 68»
Враховуючи експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження одноповерхової будівлі Бабинецького дошкільного навчального закладу (ясла-садка) №8 «Світлячок», за адресою: Київська область, Бородянський район, смт. Бабинці, вул.Травнева, 68» відповідно до пункту 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України та враховуючи рекомендації постійної комісії з питань бюджету і фінансів, селищна рада
ВИРІШИЛА :
1 Затвердити робочий проект та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження одноповерхової будівлі Бабинецького дошкільного навчального закладу (ясла- садка) №8 «Світлячок», за адресою: Київська область, Бородянський район, смт. Бабинці, вул.Травнева, 68» в сумі 1719,246 тис. грн ( один мільйон сімсот дев’ятнадцять тисяч двісті сорок щість гривень ) .
Том 1. Архітектурні рішення.
Том 2.Проект організації будівництва.
Том 3. Кошторисна документація
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету і фінансів.
Селищний голова А.О.Купраш
смт Бабинці
№ 06- 28 –VІІ
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Про внесення змін до рішення 21 сесії
селищної ради 7 скликання від 21.12.2017 р.
«Про селищний бюджет на 2018 рік»
Відповідно до пункту 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України та враховуючи рекомендації постійної комісії з питань бюджету і фінансів, селищна рада
ВИРІШИЛА :
Внести зміни до кошторису на 2018 рік головному розпоряднику коштів – Бабинецькій селищній раді:
1. Внести зміни в пп.1 п.1 до рішення 21 сесії VII скликання Бабинецької селищної ради від 21 грудня 2017 року «Про селищний бюджет Бабинецької селищної ради на 2018 рік» замінивши цифру ««2124700,00» та «2064200,00» на «2137400,00» та «2076900,00».
2. Внести зміни в пп.2 п.1 до рішення 21 сесії VII скликання Бабинецької селищної ради від 21 грудня 2017 року «Про селищний бюджет Бабинецької селищної ради на 2018 рік» замінивши цифру «2488400,00»грн., «1571900,00, на «2501100,00»грн., «1584600,00».
3. Внести зміни у додатки 1,3,7 до рішення, виклавши їх у новій редакції, що додається.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету та фінансів.
Селищний голова А.О.Купраш
смт Бабинці
№ 07-28-VІІ
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Про схвалення «Положення про раду
територіальної громади, що приєднались
до Бучанської об’єднаної територіальної громади»
Розглянувши та вивчивши детально Положення про раду територіальної громади, що приєднались до Бучанської об’єднаної територіальної громади.
У зв’язку з утворенням Бучанської міської об’єднаної територіальної громади, враховуючи Висновок Київської обласної державної адміністрації щодо відповідності Конституції та законам України проектів рішень про добровільне приєднання до територіальної громади міста обласного значення, затверджений розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Схвалити «Положення про раду територіальної громади,що приєдналась до Бучанської об’єднаної територіальної громади».( додаток №1).
2. Звернутись до депутатів Бучанської міської ради щодо підтримки та затвердження «Положення про раду територіальної громади, що приєдналась до Бучанської об’єднаної територіальної громади».
3. Затвердити персональний склад ради Бабинецької територіальної громади,що приєдналась до Бучанської об’єднаної територіальної громади ( додаток № 2).
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на селищного голову Купраша А.О.
Селищний голова А.О.Купраш
смт Бабинці
№ 08-28-VІІ
05.11.2018 р.
Додаток №1
до Рішення Бабинецької селищної ради
Бородянського району Київської області
№08-28-VII від 05.11.2018 року
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО РАДУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ, ЩО ПРИЄДНАЛАСЬ ДО
БУЧАНСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Рада територіальної громади, що приєдналась до Бучанської об’єднаної територіальної громади (далі – Рада громади) є дорадчим органом, утвореним для сприяння ефективному розвитку та забезпечення стабільної і комфортної життєдіяльності відповідної територіальної громади, що приєдналась до Бучанської об`єднаної територіальної громади шляхом участі у прийнятті рішень, що стосуються життєдіяльності громад населених пунктів, які об’єднались в Бучанську об’єднану територіальну громаду.
1.2. Рада територіальної громади у своїй роботі керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями органів місцевого самоврядування, Статутом відповідної територіальної громади та цим Положенням.
1.3. Дане положення про Раду територіальної громади, що приєдналась до Бучанської об’єднаної територіальної громади (далі – Положення) попередньо погоджується сільськими, селищними радами територіальних громад, а після їх ліквідації – відповідним старостою та затверджується рішенням міської ради Бучанської об`єднаної територіальної громади. Затвердження змін до Положення здійснюється виключно за погодженням з Радами громад .
1.4. Положення оприлюднюється на офіційному веб-сайті міської ради Бучанської об`єднаної територіальної громади протягом трьох робочих днів з моменту затвердження.
1.5. Рада громади створюється та функціонує при міській раді Бучанської об`єднаної територіальної громади.
РОЗДІЛ ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ КОМІСІЇ
2.1. Основними завданнями Ради територіальної громади є:
2.1.1. сприяння сталому розвитку відповідного населеного пункту Бучанської об`єднаної територіальної громади;
2.1.2. участь у забезпеченні здійснення та захисту законних прав та інтересів мешканців відповідного населеного пункту Бучанської об`єднаної територіальної громади;
2.1.3. надання консультативно-дорадчої допомоги при реалізації представницьких повноважень міською радою Бучанської об`єднаної територіальної громади, відповідним старостою стосовно вирішення питань, пов`язаних із життєдіяльністю відповідного населеного пункту;
2.1.4. зміцнення взаємодії між міською радою Бучанської об`єднаної територіальної громади, старостою відповідного населеного пункту та жителями сіл та селищ, що об’єднались в Бучанську об’єднану територіальну громаду;
2.1.5. сприяння в реалізації мешканцями населеного пункту конституційного права на участь у вирішенні питань місцевого значення;
2.1.6. підвищення ефективності формування та реалізації повноважень міської ради Бучанської об`єднаної територіальної громади в частині питань розвитку та функціонування населеного пункту, у тому числі: земельних відносин, благоустрою, архітектурно-будівельної діяльності тощо;
2.1.7. Взаємодія з відповідним старостою, органами самоорганізації населення, громадськими організаціями, членами відповідної територіальної громади для спільного опрацювання та внесення обґрунтованих пропозицій на розгляд міської ради Бучанської об’єднаної територіальної громади та її органів, які стосуються життєдіяльності відповідного населеного пункту (села, селища).
2.2 Рада територіальної громади відповідно до покладених на неї завдань:
2.2.1. готує та подає міській раді Бучанської об`єднаної територіальної громади рекомендації щодо доцільності прийняття проектів рішень, які стосуються розвитку та життєдіяльності відповідного населеного пункту;
2.2.2. бере участь у розробці, готує та вносить на розгляд депутатських комісій міської ради Бучанської об`єднаної територіальної громади, виконкому проекти рішень, які стосуються розвитку та життєдіяльності відповідного населеного пункту;
2.2.3. формує та надає міській раді Бучанської об`єднаної територіальної громади, виконкому, міському голові, відповідному старості пропозиції щодо шляхів підвищення ефективності розвитку населеного пункту, здійснення заходів соціально-економічного розвитку, поліпшення середовища проживання, підвищення рівня життя населення та рівня надання адміністративних та соціальних послуг, вдосконалення інфраструктури та ін.;
2.2.4. інформує громадськість відповідного населеного пункту про свою діяльність, прийняті з урахуванням рекомендацій та пропозицій Ради територіальної громади рішення міською радою Бучанської об`єднаної територіальної громади, стан та хід їх виконання;
2.2.5. збирає, аналізує, узагальнює та подає міській раді Бучанської об`єднаної територіальної громади, її постійним депутатським комісіям, міському голові Бучанської об`єднаної територіальної громади, виконкому, структурним підрозділам інформацію щодо питань, які стосуються розвитку та життєдіяльності відповідного населеного пункту;
2.2.6. здійснює аналіз актуальних та проблемних питань розвитку та життєдіяльності відповідного населеного пункту, забезпечує моніторинг реалізації рішеньміської ради Бучанської об`єднаної територіальної громади, прийнятих із урахуванням рекомендацій та пропозицій Ради територіальної громади;
2.2.7. здійснює попереднє вивчення та опрацювання питань землекористування, природокористування, архітектурно-будівельної діяльності, благоустрою відповідного населеного пункту, які виносяться на розгляд депутатських комісій та сесії міської ради за результатами чого вносить свої пропозиції на розгляд сесії міської ради Бучанської об’єднаної територіальної громади, її депутатських комісій, виконкому, міському голові, відповідному старості.
2.3. Рада територіальної громади має право:
2.3.1. утворювати постійні та тимчасові робочі органи (комітети, комісії, експертні та робочі групи тощо);
2.3.2. залучати до своєї роботи працівників виконавчих органів міської ради Бучанської об’єднаної територіальної громади, представників громадянського суспільства, експертних і наукових організацій, підприємств, установ та організацій, а також окремих фахівців;
2.3.3. організовувати і проводити семінари, конференції, засідання за круглим столом та інші заходи;
2.3.4. отримувати в установленому порядку від міської ради, її структурних підрозділів, підприємств, установ та організацій відомості, необхідні для забезпечення діяльності Ради територіальної громади;
2.3.5. отримувати від уповноважених органів проекти нормативно-правових актів міської ради з питань, що стосуються розвитку та життєдіяльності відповідного населеного пункту;
2.3.6. брати участь у засіданнях сесій міської ради Бучанської об’єднаної територіальної громади, її депутатських комісій, виконкому з правом дорадчого голосу під час вирішення питань, які стосуються життєдіяльності відповідного населеного пункту;
2.3.7. спрямовувати звернення до міської ради Бучанської об’єднаної територіальної громади, відповідного старости, які є обов’язковими для розгляду;
2.3.8. реалізовувати інші права, що необхідні для належного здійснення покладених на Раду територіальної громади завдань.
РОЗДІЛ IІІ. СКЛАД, СТРУКТУРА ТА ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ РАДИ ТЕРИТОРАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
3.1 Строк повноважень Ради територіальної громади розпочинається із моменту набрання чинності рішенням міської ради Бучанської об’єднаної територіальної громади про її утворення і триває до оголошення результатів чергових виборів депутатів та міського голови міської ради Бучанської об’єднаної територіальної громади у встановленому законом порядку.
3.2. До складу Ради територіальної громади входять староста відповідного населеного пункту (села, селища) або відповідного старостинського округу (за посадою), який її очолює, а також депутати сільської, селищної ради VIIскликання, повноваження яких на момент набрання чинності рішення про утворення відповідної Ради територіальної громадине припинено, за їх письмовою згодою.
3.3. Членство в Раді територіальної громади є індивідуальним.
3.4. Кількісний склад Ради територіальної громади обмежується загальною кількістю осіб, з числа депутатів VIIскликання відповідної сільської, селищної ради. Члени Ради територіальної громади здійснюють свої повноваження на громадських засадах.
3.5. Прийняття рішення про залучення до участі у роботі Ради територіальної громади, експертів, науковців та інших осіб здійснюється шляхом голосування більшістю присутніх на засіданні її членів.
3.6. Членство в Раді територіальної громади припиняється на підставі її рішення у разі:
1) неможливості члена Ради територіальної громади брати участь у роботі консультативної комісії за станом здоров’я, визнання його у судовому порядку недієздатним або обмежено дієздатним;
2) подання членом Ради територіальної громади відповідної заяви про припинення своїх повноважень за власним бажанням;
3) набрання законної сили обвинувальним вироком щодо члена Ради територіальної громади;
4) смерті члена Ради територіальної громади ;
5) за вчинення корупційного правопорушення, за яке члена Ради територіальної громади притягнуто до дисциплінарної, адміністративної чи кримінальної відповідальності.
3.7. Членство в Раді територіальної громади може бути припинено на підставі її рішення у разі:
1) систематичної відсутності члена Ради територіальної громади на її засіданнях без поважних причин (більше ніж два рази підряд);
2) порушення членом Ради територіальної громади норм етичної поведінки, вимог Положення та чинного законодавства України.
3.8. Рішення про припинення діяльності Ради територіальної громади приймається міською радою Бучанської об`єднаної територіальної громади виключно з підстав її саморозпуску, закінчення повноважень, або встановленого судовим рішенням порушення вимог законодавства.
РОЗДІЛ IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ КОМІСІЇ
4.1 Раду територіальної громади очолює староста села, селища (старостинського округу), який входить до її складу за посадою.
4.2. ГоловаРади територіальної громади:
1) організовує діяльність Ради територіальної громади;
2) організовує підготовку і проведення засідань Ради територіальної громади, головує під час їх проведення;
3) підписує документи від імені Ради територіальної громади;
4) представляє Раду територіальної громади у відносинах із громадськими об`єднаннями, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації та іншими органами та інститутами;
5) бере участь у засіданнях сесій міської ради Бучанської об`єднаної територіальної громади та її виконавчого комітету.
4.3. Голова Ради територіальної громади має заступника, який обирається з числа членів Ради територіальної громади шляхом голосування. Заступник Голови Ради територіальної громади виконує його обов’язки у випадку відсутності, тимчасової непрацездатності, перебування у відпустці тощо. На заступника Голови покладається обов’язок ведення протоколу засідання Ради територіальної громади.
4.4. Основною формою роботи Ради територіальної громади є засідання, що проводяться у разі потреби за ініціативою:
1) голови Ради територіальної громади;
2) не менше 1/3 членів Ради територіальної громади;
3) міського голови Бучанської об`єднаної територіальної громади;
4) за зверненням не менш як 1/3 депутатів міської ради Бучанської об’єданої територіальної громади;
5) голови постійної депутатської комісії міської ради Бучанської об’єданої територіальної громади.
4.5. Повідомлення про скликання засідань Ради територіальної громади доводяться до відома кожного її члена не пізніше двох робочих днів до їх початку.
4.6. Засідання Ради територіальної громади є правомочним, якщо на ньому присутні не менш як половина її членів від загального складу.
4.7.Засідання Ради територіальної громади проводяться відкрито. За запрошенням Ради територіальної громади у її засіданнях можуть брати участь інші особи.
4.8. Рішення Ради територіальної громади приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів від загальної її кількості. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
4.9. Рішення Ради територіальної громади у формі рекомендацій є обов’язковими для розгляду міською радою Бучанської об`єднаної територіальної громади, її виконкомом, міським головою. Відхилення рекомендацій Ради територіальної громади повинне бути обґрунтованим, з посиланням на норми чинного законодавства та з конкретною мотивацією.
4.10. Рішення, прийняте міською радою Бучанської об`єднаної територіальної громади або її виконкомом з урахуванням рекомендацій Ради територіальної громади, не пізніше ніж у десятиденний строк після його прийняття в обов’язковому порядку доводиться до відома її членів. Інформація про прийняте рішення має містити відомості про врахування рекомендацій консультативної комісії або причини їх відхилення.
4.11. Забезпечення консультативної комісії приміщенням, створення інших умов для роботи консультативної комісії та проведення її засідань здійснюють виконавчі органи міської ради Бучанської об`єднаної територіальної громади.
4.12. Ради територіальної громади має бланк із своїм найменуванням та може використовувати власну печатку.
Селищний голова А.О. Купраш
Додаток № 2
до Рішення Бабинецької селищної ради
Бородянського району Київської області
№08-28-VII від 05.11.2018 року
Рада Бабинецької територіальної громади
Голова: Купраш Андрій Олександрович (за посадою)
Члени: Матюшко Григорій Васильович
Лясота Руслан Петрович
Кропивницька Ілона Валеріївна
Медведенко Олександр Володимирович
Галака Оксана Михайлівна
Кудін Олександр Валентинович
Дрогуль Іван Геннадійович
Щербакова Наталія Василівна
Холоденко Сергій Миколайович
Черненко Павло Іванович
Ліперт Тетяна Володимирівна
Тетерська Оксана Володимирівна
Салім Ірина Петрівна
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Про припинення дій договору №2 оренди приміщення
від 01.01.2015 року укладеного з кооперативом
«Електроклуб», розташованого за адресою селище
Бабинці, вулиця Заводська, 45
Розглянувши заяву Кооперативу «Електроклуб» про розірвання договору оренди приміщення від 01.01.2015р. за адресою Київська область, Бородянський район, селище Бабинці, вул. Заводська, 45 з 01.11.2018р. в зв’язку з припиненням торгівельної діяльності, керуючись ст. 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про оренду державного та комунального майна», рішенням селищної ради від 03.20.2016 № 24 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на право оренди комунального майна Бабинецької селищної ради» Бабинецька селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Припинити дію договору оренди приміщення №2 від 01.01.2015 року, укладеного Бабинецькою селищною радою та Кооперативом «Електроклуб» по вул. Заводській,45 в селищі Бабинці, Бородянського району Київської області.
2. Кооперативу «Електроклуб» укласти угоду про припинення договору оренди приміщення №2 від 01.01.2015року.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування, благоустрою населених пунктів.
Селищний голова А.О.Купраш
смт Бабинці
№ 09-28-VІІ
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Пропозиція селищного голови Купраша А.О.
зняти з Порядку денного питання за № 6
«Про виготовлення незалежної експертної оцінки
вартості нежилого приміщення площею 100 кв.м.
по вулиці Заводська, 47 селище Бабинці»
Розглянувши пропозицію селищного голови Купраша А.О. зняти з Порядку денного питання за № 6 «Про виготовлення незалежної експертної оцінки вартості нежилого приміщення площею 100 кв.м. по вулиці Заводська, 47 селище Бабинці», відповідно до закону «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА:
Зняти з Порядку денного питання за № 6 «Про виготовлення незалежної експертної оцінки вартості нежилого приміщення площею 100 кв.м. по вулиці Заводська, 47 селище Бабинці».
Селищний голова А.О.Купраш
смт Бабинці
№ 10-28-VІІ
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018рік
Звіт про виконання селищного бюджету
за 9 місяців 2018 року
План надходжень до місцевого бюджету за 9 місяців 2018 р. до річної суми виконаний в цілому на 78%. Із запланованих на 9 місяців 2018 р. доходів по загальному фонду селищного бюджету 1579700,00 грн. фактично отримано 1620182,23 грн.
В розрізі податків до місцевого бюджету у додатку №1.
По окремих статтях видатків фінансування загального фонду здійснено:
1.Організаційне,інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради,районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної сільської рад – 720524,96 грн.
Видатки на оплату праці селищної ради становить 547171,05 грн. та нарахування на заробітну плату 125669,93 грн..
Оплата товарів та послуг 44849,32 грн.
Інші витрати склали : оплати за комунальні послуги 20396,51 грн. з них оплата за електроенергію 12529,27 грн. за водопостачання 1589,04 грн.. оплата інших енергоносіїв (2275-дрова)-6278,20грн.
Інші поточні видатки – 2834,66 грн.
2.Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення -43500,00 грн.
3.Організація благоустрою населених пунктів – 114345,37грн.
Оплата товарів та послуг – 114345,37 грн.:
а саме: оплата електроенергії -52053,37 грн., оплата послуг (крім комунальних) – 52500,00грн, предмети, матеріали, обладнання та інвентар -9792,00 грн.
4.Інші субвенції з місцевого бюджету -109950,00 грн.
Доходи спеціального фонду бюджету за 9 місяців 2018р. склали:
По КФК 0150/2 -86122,96 грн. (оренда майна).
КФК 6030/3-86765,00 грн.
КФК 7461/7- 42283,07 грн.
КФК 7330/3-364 грн.
Видатки спеціального фонду за 9 місяців 2018 р. склали :
По КФК 0150/2 Організаційне,інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради,районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної сільської рад-45874,32 грн а саме:
КЕКВ 2240-10470,00 грн.(оплата послуг крім комунальних), предмети, матеріали, обладнання та інвентар-35404,32 грн.
КФК 6060/3 Організація благоустрою населених пунктів -110364,50 грн. а саме: КЕКВ 2240-94870,00 грн.(оплата послуг крім комунальних)
КЕКВ 2273 – 4321,50 грн. оплата електроенергії
КЕКВ 2210 – 11173,00 грн. предмети, матеріали, обладнання та інвентар.
КФК 7461/7 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджет 42283,07 грн.
КФК 9750 Субвенція з місцевого бюджету на спів фінансування інвестиційних проектів – 395714,00 грн.
КФК 9770 Інші субвенції з місцевого бюджету – 404906,21 грн.
Кредиторська та дебіторська заборгованість відсутня.
Заслухавши та обговоривши звіт про виконання селищного бюджету Бабинецької селищної за 9 місяців 2018 року відповідно до п. 24 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань соціального розвитку, планування бюджету та фінансів, селищна рада ВИРІШИЛА:
В розрізі податків до місцевого бюджету у додатку №1.
Затвердити звіт про виконання селищного бюджету Бабинецької селищної ради за 9 місяців 2018 року по загальному фонду селищного бюджету 1579700,00 грн. фактично отримано 1620182,23 грн.
По окремих статтях видатків фінансування загального фонду здійснено:
1.Організаційне,інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради,районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної сільської рад – 720524,96 грн.
Видатки на оплату праці селищної ради становить 547171,05 грн. та нарахування на заробітну плату 125669,93 грн.
Оплата товарів та послуг 44849,32 грн.
Інші витрати склали : оплати за комунальні послуги 20396,51 грн. з них оплата за електроенергію 12529,27 грн. за водопостачання 1589,04 грн. оплата інших енергоносіїв (2275-дрова)-6278,20грн.
Інші поточні видатки – 2834,66 грн.
2.Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення -43500,00 грн
3.Організація благоустрою населених пунктів-114345,37грн.
Оплата товарів та послуг-114345,37грн.:
а саме: оплата електроенергії – 52053,37 грн., оплата послуг (крім комунальних) – 52500,00грн, предмети, матеріали, обладнання та інвентар -9792,00 грн.
4.Інші субвенції з місцевого бюджету -109950,00 грн.
Доходи спеціального фонду бюджету за 9 місяців 2018 р. склали: 215535,03 грн.
Видатки спеціального фонду за 9 місяців 2018 р. склали: 999142,10 грн.
Селищний голова А.О.Купраш
смт Бабинці
№ 11-28-VІІ
05.11.2018 р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
про внесення змін до Додатку 1-1 до рішення
«Про встановлення ставок та пільг із сплати
земельного податку» затвердженого рішенням
Бабинецької селищної ради від 24 червня 2018 р. N 12-24-VII
Розглянувши лист ДП «Клавдіївське лісове господарство», щодо зменшення земельного податку на лісові землі, керуючись ст.. 143 Конституції України, ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст. 8, 10, 12, 265, 267, 269-289 Податкового кодексу України та Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році», селищна рада ВИРІШИЛА:
-
Внести зміни до Додатоку 1-1до рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку» затвердженого рішенням Бабинецької селищної ради від 24 червня 2018 р. N 12-24-VII та викласти в такій редакції:
1.1 для коду 09 «Землі лісогосподарського призначення», встановити:
– ставку податку 3% для коду 09.01 «для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг» за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, для фізичних та юридичних осіб;
– ставку податку 3% для коду 09.02 «для іншого лісогосподарського призначення» за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, для фізичних та юридичних осіб;
– ставку податку 3% для коду 09.03 «для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду» за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено, для фізичних та юридичних осіб;
2. Додаток 1-1 до рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку» затвердженого рішенням Бабинецької селищної ради від 24 червня 2018 р. N 12-24-VII зі змінами додається.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування, благоустрою населених пунктів.
Селищний голова А.О. Купраш
смт Бабинці
№ 14-28-VІІ
05.11.2018 р.
Додаток 1-1
до рішення про встановлення ставок
та пільг із сплати земельного податку
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Бабинецької селищної ради
від 24 червня 2018 р. N 12-24-VII
зміни від 05 листопада 2018 № 14-28-VII
СТАВКИ
земельного податку1
Ставки встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01 січня 2019 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області |
Код району |
Код |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади |
32 |
3221 |
3221055300 |
Бабинці |
32 |
3221 |
3221055301 |
Буда-Бабинецька |
Вид цільового призначення земель2 |
Ставки податку3 |
||||
за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) |
за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено |
||||
код2 |
найменування2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
01 |
Землі сільськогосподарського призначення |
||||
01.01 |
Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва4 |
0,3 |
0,3 |
1 |
0,5 |
01.02 |
Для ведення фермерського господарства4 |
0,3 |
0,3 |
1 |
0,5 |
01.03 |
Для ведення особистого селянського господарства4 |
0,3 |
0,3 |
1 |
0,5 |
01.04 |
Для ведення підсобного сільського господарства4 |
0,3 |
0,3 |
1 |
0,5 |
01.05 |
Для індивідуального садівництва4 |
1 |
1 |
5 |
5 |
01.06 |
Для колективного садівництва4 |
1 |
1 |
5 |
5 |
01.07 |
Для городництва4 |
0,3 |
0,3 |
1 |
5 |
01.08 |
Для сінокосіння і випасання худоби4 |
0,3 |
0,3 |
1 |
5 |
01.09 |
Для дослідних і навчальних цілей |
0,3 |
0,3 |
1 |
5 |
01.10 |
Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства |
0,3 |
0,3 |
1 |
5 |
01.11 |
Для надання послуг у сільському господарстві |
1 |
1 |
5 |
5 |
01.12 |
Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції |
1 |
1 |
5 |
5 |
01.13 |
Для іншого сільськогосподарського призначення |
1 |
1 |
5 |
5 |
01.14 |
Для цілей підрозділів 01.01-01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1 |
1 |
5 |
5 |
02 |
Землі житлової забудови |
||||
02.01 |
Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4 |
0,08 |
0,08 |
5 |
5 |
02.02 |
Для колективного житлового будівництва4 |
1 |
1 |
5 |
5 |
02.03 |
Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку |
1 |
1 |
5 |
5 |
02.04 |
Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання |
1 |
1 |
5 |
5 |
02.05 |
Для будівництва індивідуальних гаражів |
1 |
1 |
5 |
5 |
02.06 |
Для колективного гаражного будівництва |
1 |
1 |
5 |
5 |
02.07 |
Для іншої житлової забудови |
1 |
1 |
5 |
5 |
02.08 |
Для цілей підрозділів 02.01-02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1 |
1 |
5 |
5 |
03 |
Землі громадської забудови |
||||
03.01 |
Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування4 |
– |
– |
– |
– |
03.02 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти4 |
– |
– |
– |
– |
03.03 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги4 |
– |
– |
– |
– |
03.04 |
Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій4 |
– |
– |
– |
– |
03.05 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування4 |
– |
– |
– |
– |
03.06 |
Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів4 |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.07 |
Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.08 |
Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.09 |
Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.10 |
Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.11 |
Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.12 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.13 |
Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.14 |
Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС4 |
– |
– |
– |
– |
03.15 |
Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
03.16 |
Для цілей підрозділів 03.01-03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1.5 |
1,5 |
5 |
5 |
04 |
Землі природно-заповідного фонду |
||||
04.01 |
Для збереження та використання біосферних заповідників |
– |
– |
– |
– |
04.02 |
Для збереження та використання природних заповідників4 |
– |
– |
– |
– |
04.03 |
Для збереження та використання національних природних парків4 |
– |
– |
– |
– |
04.04 |
Для збереження та використання ботанічних садів4 |
– |
– |
– |
– |
04.05 |
Для збереження та використання зоологічних парків |
– |
– |
– |
– |
04.06 |
Для збереження та використання дендрологічних парків |
– |
– |
– |
– |
04.07 |
Для збереження та використання парків – пам’яток садово-паркового мистецтва |
– |
– |
– |
– |
04.08 |
Для збереження та використання заказників |
– |
– |
– |
– |
04.09 |
Для збереження та використання заповідних урочищ |
– |
– |
– |
– |
04.10 |
Для збереження та використання пам’яток природи |
– |
– |
– |
– |
04.11 |
Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків |
– |
– |
– |
– |
05 |
Землі іншого природоохоронного призначення |
||||
06 |
Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися |
||||
06.01 |
Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів4 |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
06.02 |
Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів |
– |
– |
– |
– |
06.03 |
Для інших оздоровчих цілей |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
06.04 |
Для цілей підрозділів 06.01-06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
07 |
Землі рекреаційного призначення |
||||
07.01 |
Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення4 |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
07.02 |
Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту4 |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
07.03 |
Для індивідуального дачного будівництва |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
07.04 |
Для колективного дачного будівництва |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
07.05 |
Для цілей підрозділів 07.01-07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
08 |
Землі історико-культурного призначення |
||||
08.01 |
Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
08.02 |
Для розміщення та обслуговування музейних закладів |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
08.03 |
Для іншого історико-культурного призначення |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
08.04 |
Для цілей підрозділів 08.01-08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
09 |
Землі лісогосподарського призначення |
||||
09.01 |
Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг |
1,5 |
1,5 |
3 |
3 |
09.02 |
Для іншого лісогосподарського призначення |
1,5 |
1,5 |
3 |
3 |
09.03 |
Для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
3 |
3 |
10 |
Землі водного фонду |
||||
10.01 |
Для експлуатації та догляду за водними об’єктами |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.02 |
Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.03 |
Для експлуатації та догляду за смугами відведення |
||||
10.04 |
Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.05 |
Для догляду за береговими смугами водних шляхів |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.06 |
Для сінокосіння |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.07 |
Для рибогосподарських потреб |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.08 |
Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.09 |
Для проведення науково-дослідних робіт |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.10 |
Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
10.11 |
Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів | ||||
10.12 |
Для цілей підрозділів 10.01-10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
11 |
Землі промисловості |
||||
11.01 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
11.02 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
11.03 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
11.04 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
11.05 |
Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
12 |
Землі транспорту |
||||
12.01 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту |
– |
– |
– |
– |
12.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту |
– |
– |
– |
– |
12.03 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту |
– |
– |
– |
– |
12.04 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства4 |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
12.05 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
12.06 |
Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
12.07 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту |
– |
– |
– |
– |
12.08 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
12.09 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
12.10 |
Для цілей підрозділів 12.01-12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
13 |
Землі зв’язку |
||||
13.01 |
Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
13.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
13.03 |
Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
13.04 |
Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
14 |
Землі енергетики |
||||
14.01 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
14.02 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
14.03 |
Для цілей підрозділів 14.01-14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
15 |
Землі оборони |
||||
15.01 |
Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил4 |
– |
– |
– |
– |
15.02 |
Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії4 |
– |
– |
– |
– |
15.03 |
Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби4 |
– |
– |
– |
– |
15.04 |
Для розміщення та постійної діяльності СБУ4 |
– |
– |
– |
– |
15.05 |
Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби4 |
– |
– |
– |
– |
15.06 |
Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки4 |
– |
– |
– |
– |
15.07 |
Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань4 |
– |
– |
– |
– |
15.08 |
Для цілей підрозділів 15.01-15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
– |
– |
– |
– |
16 |
Землі запасу |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
17 |
Землі резервного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
18 |
Землі загального користування4 |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
19 |
Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду |
1,5 |
1,5 |
5 |
5 |
__________
1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.
2 Вид цільового призначення земель зазначається згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженою наказом Держкомзему від 23 липня 2010 р. № 548.
3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4 Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281-283 Податкового кодексу України.
1 У разі встановлення ставок податку, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом ставки затверджуються окремими додатками.
2 Вид цільового призначення земель зазначається згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженоюнаказом Держкомзему від 23 липня 2010 р. N 548.
3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4 Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються / можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281 – 283 Податкового кодексу України.
Селищний голова А.О.Купраш
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
про надання дозволу на розробку технічної
документації із землеустрою щодо встановлення
(відновлення) меж земельної ділянки
Розглянувши заяву гр. Ромаданової Лариси Петрівни, гр. Богдан Миколи Миколайовича, гр. Кравченко Тетяни Василівни, гр. Кравченка Олександра Миколайовича, гр. Кравченко Любові Іванівни, гр. Кравченко Андрія Олександровича про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у спільну сумісну власність площею 0,1500 га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в селищі Бабинці вул. Івана Франка, №75 на території Бабинецької селищної ради Бородянського району Київської області, відповідно до статей ст.ст. 12, 89, 116, 118, 121 Земельного Кодексу України, п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про землеустрій», п. З Перехідних та Прикінцевих положень Закону України «Про Державний земельний кадастр», Інструкцією про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками» затвердженої наказом Держкомзему від 18.05.2010 року №376 селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у спільну сумісну власність гр. Ромадановій Ларисі Петрівні, гр. Богдан Миколі Миколайовичу, гр. Кравченко Тетяні Василівні, гр. Кравченку Олександру Миколайовичу, гр. Кравченко Любові Іванівні, гр. Кравченко Андрію Олександровичу, загальною площею 0,1500 га для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в селищі Бабинці вул. Івана Франка, №75 Бородянського району Київської області на території Бабинецької селищної ради.
2. Виготовлення технічної документації із землеустрою замовити в землевпорядній організації, яка має відповідний дозвіл (ліцензію) на виконання цих робіт або сертифікованого інженера-землевпорядника, у строк, що обумовлюється угодою сторін.
3. Після проведення державної реєстрації земельної ділянки подати технічну документацію із землеустрою на розгляд і затвердження сесії Бабинецької селищної ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування благоустрою населених пунктів.
Селищний голова А.О. Купраш
Бабинці
№ 15-28-VII
05.11.2018р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
про затвердження технічної документації із
землеустрою щодо встановлення (відновлення)
меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
Розглянувши заяву гр. Зарицького Олександра Борисовича про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) загальною площею 0,1419 га, що розташована в селищі Бабинці, вулиця Івана Франка, 90-А на території Бабинецької селищної ради Бородянського району Київської області виготовленої ТОВ «Будексім 2007», керуючись ст.ст. 12, 116, 118, 121 Земельного Кодексу України, ст. 55 Закону України «Про землеустрій» ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Бабинецька селищна рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Зарицькому Олександру Борисовичу, загальною площею 0,1419 га, для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), кадастровий номер 3221055300:02:018:0084 по вул. Івана Франка, 90-А в селищі Бабинці, Бородянського району, Київської області.
2. Надати у власність гр. Зарицькому Олександру Борисовичу земельну ділянку загальною площею 0,1419 га, для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), кадастровий номер 3221055300:02:018:0084 по вул. Івана Франка, 90-А в селищі Бабинці, Бородянського району, Київської області.
3.Приступити до використання земельної ділянки після встановлення її меж в натурі (на місцевості) та здійснення державної реєстрації права приватної власності у Державному реєстрі речових прав.
4. Земельну ділянку використовувати за цільовим призначенням, з дотриманням вимог статей 91, 103 Земельного кодексу України та інших нормативно-правових норм.
Селищний голова А.О. Купраш
Бабинці
№ 16-28-VII
05.11.2018р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
Про перегляд орендної плати на земельну ділянку
площею 0,0200 га для комерційного використання по
вул. Заводській, 48-а в селищі Бабинці
Розглянувши лист Купчика Олександра Миколайовича про перегляд орендної плати на земельну ділянку площею 0,0200 га для комерційного використання по вул. Заводській, 48-а в селищі Бабинці в зв’язку із наданням уточненого витягу із нормативної грошової оцінки землі станом на 2018 рік. враховуючи рекомендації постійної комісії з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування благоустрою населених пунктів керуючись Законом України «Про оренду землі», п. 1 п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.. 288 податкового Кодексу України Законом України «Про оренду землі», селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Переглянути орендну плату Купчику Олександру Миколайовичу на земельну ділянку площею 0,0200 га, для комерційного використання по вул. Заводській, 48-а в селищі Бабинці в зв’язку із наданням уточненого витягу із нормативної грошової оцінки землі станом на 2018 рік.
2. Встановити Купчику Олександру Миколайовичу процентне співвідношення орендної плати від нормативної грошової оцінки земель за земельну ділянку загальною площею 0,0200 га, що розташована за адресою вул. Заводська, 48-а, селище Бабинці – 8%.
3. Укласти додаткову угоду до договору оренди від 21 вересня 2009 року, який укладено між Бабинецькою селищною радою та Купчиком Олександром Миколайовичем та провести державну реєстрацію.
4. Копію рішення направити в Бородянське відділення Вишгородської ОДПІ Головного Управління ДФС у Київській обл.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування, благоустрою населених пунктів.
Селищний голова А.О. Купраш
Бабинці
№ 17-28-VII
05.11.2018р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
про надання дозволу на передачу орендованої
земельної ділянки в суборенду
Розглянувши клопотання гр. Купчика Олександра Миколайовича, про надання дозволу на передачу в суборенду гр. Купчик Ірині Петрівні земельної ділянки площею 0,0200 га (кадастровий номер 3221055300:02:020:0026) наданої для комерційного використання в селищі Бабинці вул. Заводська, 48-а згідно договору №9 орендної земельної ділянки від 21.09.2009 року, керуючись ст.. 8 Закону України «Про оренду землі», ст.ст. 12, 123,120 121, п.2ст. 134 Земельного Кодексу України, законом України «Про землеустрій» ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051 «Про затвердження порядку ведення державного земельного кадастру», Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» Бабинецька селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Дати дозвіл гр. Купчику Олександру Миколайовичу на передачу в суборенду гр. Купчик Ірині Петрівні земельної ділянки площею 0,0200 га (кадастровий номер 3221055300:02:020:0026) наданої для комерційного використання в селищі Бабинці вул. Заводська, 48-а.
2. Встановити що:
– умови договору суборенди земельної ділянки повинні обмежуватись умовами договору оренди земельної ділянки і не суперечити йому;
– строк суборенди не може перевищувати строку, визначеного договором оренди земельної ділянки;
– у разі припинення договору оренди, чинність договору суборенди земельної ділянки припиняється;
– право суборенди земельної ділянки підлягає державній реєстрації..
3.Контроль за виконання рішення покласти на постійну комісію з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування благоустрою населених пунктів.
Селищний голова А.О. Купраш
Бабинці
№ 18-28-VII
05.11.2018р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
щодо відведення земельної ділянки в селищі Бабинці
Бородянського району Київської області для будівництва медамбулаторії
Розглянувши клопотання виконкому Бабинецької селищної ради та звернення в.о. головного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Бучанський центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо відведення земельної ділянки в селищі Бабинці Бородянського району Київської області для будівництва медамбулаторії, враховуючи Земельний кодекс України, ст.ст.17,21, ч.1ст.26 Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про Генеральну схему планування території України», ст.14 Закон України «Про основи містобудування», Закон України «Про архітектурну діяльність», ДБН 360-92** «Планування і забудови міських і сільських поселень», керуючись наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 р. № 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» постанову КМУ від 06.12.2017 року № 983 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості», враховуючи рішення Бабинецької селищної ради №06-25-VII від 11.07.2018р. «Про надання згоди на добровільне приєднання територіальної громади селища Бабинці та села Буда-Бабинецька Бородянського району Київської області до Бучанської міської територіальної громади», рішення Бабинецької селищної ради №04-26-VII від 11.09.2018р. «Про схвалення проекту рішення Бабинецької селищної ради «Про добровільне приєднання Бабинецької селищної ради територіальної громади Бородянського району до територіальної громади міста обласного значення» та враховуючи рішення Бучанської міської ради від 17.09.2018 за № 2274-44-VІІ «Про добровільне приєднання Бабинецької селищної територіальної громади Бородянського району до територіальної громади міста обласного значення», керуючись Земельним кодексом України, Законом України « Про оцінку земель», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл на розробку детального плану території земельної ділянки загальною площею 0,1452 га, для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги, яка розташована в межах населеного пункту селища Бабинці по вул. Травнева, 66 Бородянського району Київської області.
2. Замовником детального плану території визначити виконком Бабинецької селищної ради Бородянського району Київської області.
3. Визначити в установленому законодавством порядку розробником детального плану території земельної ділянки загальною площею 0,1452 га, для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги, яка розташована в межах населеного пункту селища Бабинці по вул. Травнева, 66 Бородянського району Київської області проектну організацію, яка має відповідну ліцензію.
4. Виконавчому комітету Бабинецької селищної ради забезпечити:
-
оприлюднення прийнятого рішення щодо розроблення детального плану території;
-
проведення громадських слухань для розгляду та узагальнення пропозицій громадськості до вищезазначеного проекту;
-
подання завершеного проекту детального плану на чергове засідання сесії Бабинецької селищної ради на затвердження.
5. Фінансування витрат по розробленню детального плану території земельної ділянки загальною площею 0,1452 га, яка розташована в межах населеного пункту селища Бабинці по вул. Травнева, 66 Бородянського району Київської області здійснювати за кошти бюджету селища.
6. Відвести земельну ділянку в селищі Бабинці по вулиці Травнева, 66, Бородянського району, Київської області орієнтовною площею 1452 кв.м. для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги на КНП «БЦПМСД».
7. Дати дозвіл комунальному некомерційному підприємству «Бучанський центр первинної медико – санітарної допомоги» Бучанської міської ради ( код ЄДРПОУ 42081684) на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування орієнтовною площею 1452 кв.м для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги, що розташована за адресою вулиця Травнева, 66, селище Бабинці Бородянського району, Київської області.
8. Для виготовлення документації із землеустрою звернутись до суб’єктів господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою.
9. Документацію із землеустрою, погоджену у відповідності до законодавства, подати на затвердження до селищної ради.
10. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування, благоустрою населених пунктів.
Селищний голова А.О. Купраш
Бабинці
№ 19-28-VII
05.11.2018р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
про надання дозволу на виготовлення технічної
документації із землеустрою щодо поділу земельної
ділянки комунальної власності
Керуючись ст.12 ЗК України, ст.ст. 25,56 Закону України «Про землеустрій», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійної комісії з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування благоустрою населених пунктів, селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл Бабинецькій селищній раді на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності, площею 0,8352 га та кадастровим номером 3221055300:02:020:0049, яка знаходиться по вул. Травнева, 64а в селищі Бабинці, Бородянського району Київської області, із земель громадської забудови для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування на дві земельні ділянки площами 0,0832 га та 0,7520га без зміни цільового призначення.
2. Розроблену технічну документацію подати на розгляд та затвердження чергової сесії.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування, благоустрою населених пунктів.
Селищний голова А.О. Купраш
Бабинці
№ 20-28-VII
05.11.2018р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
Про затвердження звіту щодо незалежної
експертної оцінки вартості нежитлового приміщення,
загальною площею 46,6 кв.м., за адресою Київська область,
Бородянський район, селище Бабинці, вул. Травнева, 64а
Керуючись ст. 25, 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійної комісії з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування благоустрою населених пунктів, селищна рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити звіт НП №20181015/01 від 15 жовтня 2018 року про незалежну експертну оцінку вартості нежитлових приміщень, торгівельного призначення «2-1», «2-2», «2-3», «2-4», загальною площею 46,6 кв.м., які розташовані на першому поверсі в нежитловій будівлі адміністративного призначення, за адресою Київська область, Бородянський район, селище Бабинці, вул. Травнева, 64а вартістю 262 315,13 (двісті шістдесят дві тисячі триста п’ятнадцять гривень 13 коп.).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісії з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування, благоустрою населених пунктів
Селищний голова А.О. Купраш
Бабинці
№ 21-28-VII
05.11.2018р.
У К Р А Ї Н А
БАБИНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Бородянського району Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
( 28 сесія сьомого скликання селищної ради)
05 листопада 2018 рік
про перегляд орендної плати за приміщення
загальною площею 35 кв.м та складське приміщення
площею 4 кв.м., які розташовані за адресою Київська область,
Бородянський район, селище Бабинці, вул. Травнева, 64а
Розглянувши лист Кооперативу «Електроклуб» про перегляд орендної плати за приміщення загальною площею 35 кв.м та складське приміщення площею 4 кв.м., які розташовані за адресою Київська область, Бородянський район, селище Бабинці, вул. Травнева, 64а, у зв’язку з проведенням незалежної експертної оцінки вартості нежитлових приміщень, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування благоустрою населених пунктів керуючись ст. 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про оренду державного та комунального майна» рішенням селищної ради від 03.20.2016 № 24 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на право оренди комунального майна Бабинецької селищної ради», селищна рада ВИРІШИЛА:
-
Переглянути орендну плату Кооперативу «Електроклуб» за приміщення загальною площею 35 кв.м та складське приміщення площею 4 кв.м., які розташовані за адресою Київська область, Бородянський район, селище Бабинці, вул. Травнева, 64а, у зв’язку з проведенням незалежної експертної оцінки вартості нежитлових приміщень.
-
Встановити Кооперативу «Електроклуб» процентне співвідношення орендної плати від незалежної експертної оцінки вартості нежитлових приміщень, які розташовані за адресою Київська область, Бородянський район, селище Бабинці, вул. Травнева, 64а – 10%.
-
У зв’язку із виготовленням Технічного паспорту на адміністративну будівлю розташовану за адресою Київська область, Бородянський район, селище Бабинці, вул. Травнева, буд. 64А від 27.03.2017р., та уточненням площі, площа орендованого приміщення збільшилась до 46,6 кв.м.
-
Укласти додаткову угоду до договору оренди від 01 січня 2015 року, який укладено між Бабинецькою селищною радою та Кооперативом «Електроклуб» привести у відповідність до норм діючого законодавства.
-
Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи установ і організацій соціальної сфери, землекористування, благоустрою населених пунктів.
Селищний голова А.О. Купраш
Бабинці
№ 22-28-VII
05.11.2018р.